Velkommen til Introdag på Høng Gymnasium og HF

Vi er et hyggeligt gymnasium, hvor der også er en kostskole, hvor eleverne kan bo. Hvis du er nysgerrig efter at se mere fra vores hverdag, så kan du klikke rundt på hjemmesiden www.hoeng-gymhf.dk

Elevens trivsel i fokus

Vi gør meget for, at vores elever er glade for skolen og undervisningen, og du kommer selv til at opleve, hvordan det er hos os i løbet af din intro-dag, hvor du vil møde forskellige fag, lærere og elever på skolen.

Du skal møde kl. 08.00, og da vi har mange indgange, så vil vi bede dig gå ind dér, hvor der står Administration på et skilt. Indenfor sidder en sekretær, som vil fortælle dig, hvilket klasselokale du skal være i.

Du får udleveret et skoleskema over dagen – her kan du se, hvilke fag du skal have, og hvornår du har pauser. Vi forventer, at du medbringer skriveredskaber, dvs. papir/computer og blyant, og vi forventer også af dig, at du deltager aktivt i den undervisning, du får.

Skoledagen slutter for dig kl. 13.40.

Skolen har en kantine, hvor du kan købe mad og drikke, men du kan selvfølgelig også spise din madpakke i kantinen eller i salen sammen med de andre elever.

Hvis du bliver syg, skal din far eller mor ringe til os på telefon 58852636 mellem kl. 07.45 og 08.15.

Vi glæder os rigtigt meget til at se dig her på gymnasiet

Har du brug for hjælp?

På Høng Gymnasium og HF er vi kendt for at have plads til og fokus på den enkelte elev. Derfor vil du opleve, at du kender alle på gymnasiet, når der er gået et par måneder.

Vi synes, det er en kvalitet, at vi kan være forskellige og alligevel respektere hinanden.

Kontaktformular

Udfyld formularen for at sende os en e-mail med dine spørgsmål, forespørgsler eller kommentarer.

"*" indikerer påkrævede felter

Navn*
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.